Tid til et servicetjek? For menighedsråd og bestyrelser

Invester to timer i en guidet samtale om ledelsesform og samspil. Bestil et servicetjek hos menighedsinspirator Anette Klausholm Bækgaard.

ELN’s menighedsinspirator Anette Klausholm Bækgaard har et særligt øje for god ledelse, trivsel og tjenesteglæde. Og derfor tilbyder hun nu et servicetjek til menighedsråd/bestyrelser netop med den hensigt at bidrage til øget tilfredshed i arbejdet.

Et servicetjek er primært en guidet samtale af et par timers varighed, hvor Anette Klausholm Bækgaard stiller spørgsmål, som kan kvalificere samtalen om arbejdet.

Se Anettes præsentation i videoen:

“Hvis man vælger at give sit bestyrelsesarbejde et servicetjek, så er det bestemt ikke udtryk for, at noget er galt. Jeg mener derimod, at det giver mulighed for at stoppe op og få talt sammen om, hvordan man gerne vil lede menigheden.

Jeg tager fat i nogle overordnede temaer, og så kan vi dykke ned i enkelte emner helt afhængig af, hvilket behov der er,” siger Anette Klausholm Bækgaard og fortsætter:

“En guidet samtale kan bidrage til at få afstemt jeres forventninger og finde fælles fodslaw – til glæde for jer selv og ikke mindst til glæde for menigheden. Det er i hvert fald relevant, når der kommer nye med.”

Anette Klausholm Bækgaard vil guide samtalen gennem spørgsmål, men hun kan også tilføre relevante input og erfaringer fra mange års arbejde med ledelser.

Pris: Et servicetjek er gratis for medlemmer af ELN’s Menighedsnetværk, men vi siger tak for et tilskud til kørsel eller en gave til ELN. For andre menighedsråd og bestyrelser er prisen 1.995 kr. + kørsel.

Kontakt gerne Anette Klausholm Bækgaard for mere info: Mail: menighedsinspirator@luthersk-netvaerk.dk  –  Mobil: 27 11 21 91

 

 

 

Skriv en kommentar


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Verified by MonsterInsights